2010/05/11

Harmaan sävyjä

Olen aina ollut voimakkaiden värien ystävä, vaikka sitä ei minusta välttämättä ulospäin näy. Jokin outo pinttymä minussa on sanonut, että väri ei ole väri, ellei se ole voimakas. Ja harmaa ainakaan ei ole kaunis, sehän on "vain" harmaa.

Mutta nykyään huomaan kiinnittäväni huomiota yhä useammin murrettuihin sävyihin ja harmaaseen. Huomaan, että olen jo monta viikkoa lakannut kyntenikin harmaalla ja kaupoissa silmäni etsiytyy harmaisiin, valkoisiin ja beigen värisiin vaatteisiin. Jotain on tapahtumassa.
(Silti uskon, että musta on minun väri eli minua ei tulla näkemään muissa väreissä, ainakaan vielä.)






Viime viikolla kiireen ja tohinan keskellä oli hiukan aikaa mennä metsään. Sieltä löysin juuri niitä sävyjä, joita olen huomannut kaipaavani.
Ja kaiken tuon murretun seasta pilkistää keltaista ja kirkkaan vihreää. Se on parasta, nehän sopii kaikki yhteen.

3 kommenttia:

Pomsikas kirjoitti...

Joo tämähän on ilmiselvä merkki siitä, että aikuiseksihan tässä ollaan tulossa. Mummoutuminen etenee ;D mää oon huomannut itsessäni ihan saman, että omituiset murretut epävärit on alkaneet viehättää. Tai ehkä sitä vaan katsoo asioita eri silmillä?

emmi kirjoitti...

niin kaipa se maku kehittyy näissäkin asioissa. tykkään silti yhä nuista voimakkaistakin väreistä eli kaikki käy paitsi sininen ;)

jännä se sun virkkuulanka, haluu sellaista!

E. kirjoitti...

Niin totta!.. Värit tuntuu liian värillisiltä :) ehkä se on vaan joku kausi, ei me vielä mummouduta!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...